Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju : zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej

Authors:
Kolasa, Dagmara
Full title:
Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju : zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej / Dagmara Kolasa
Publication Year:
2022
Search in:
Nauczyciel, s. 215-226
Content:
Ustalenia terminologiczne ; Źródła tutoringu ; Formy i cele tutoringu ; Praktyka edukacyjna
Notes:
Bibliografia na stronach 225-226
Subject:
Tutoring szkolny
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01380caa#a2200313#i#4500
001 3223301658570
003 OLSZT 005
005 20240125114321.5
008 221025s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Kolasa, Dagmara. %e Autor
245 1 0 %a Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju : %b zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej / %c Dagmara Kolasa.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 225-226.
505 8 # %a Ustalenia terminologiczne ; Źródła tutoringu ; Formy i cele tutoringu ; Praktyka edukacyjna.
650 9 %a Tutoring szkolny
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel, %w 0193308353991 %w (RZESZ 005)0263302432762 %z 9788381805933 %g s. 215-226
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301658570 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form