Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju : zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej

Автори:
Kolasa, Dagmara
Повна назва:
Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju : zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej / Dagmara Kolasa
Дата публікації:
2022
Шукати в:
Nauczyciel, s. 215-226
Зміст:
Ustalenia terminologiczne ; Źródła tutoringu ; Formy i cele tutoringu ; Praktyka edukacyjna
Зауваження:
Bibliografia na stronach 225-226
Тема:
Tutoring szkolny
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01385caa#a2200313#i#4500
001 3223301658570
003 OLSZT 005
005 20240717212919.7
008 221025s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Kolasa, Dagmara. %e Autor
245 1 0 %a Niedyrektywne wspieranie podopiecznego w samorozwoju : %b zastosowanie tutoringu szkolnego w pracy dydaktyczno-wychowawczej / %c Dagmara Kolasa.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 225-226.
505 8 # %a Ustalenia terminologiczne ; Źródła tutoringu ; Formy i cele tutoringu ; Praktyka edukacyjna.
650 9 %a Tutoring szkolny
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel, %w 0193308353991 %w (RZESZ 005)0263302432762 %g s. 215-226 %z ISBN 9788381805933
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301658570 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр